Özellikler ve Avantajları
- Monoblok gövde tasarımı,
- Her yüzeyden bağlantı imkanı,
- M1'den M6'ya kadar 6 farklı montaj pozisyonu,
- Standart IEC B5 motor bağlayabilme imkanı,
- Çalışma şartlarına bağlı olarak alternatif soğutma ve yağlama opsiyonları,
- Şase üzerinde eldro frenli, hidrolik kaplinli ve motorlu komple çözümler,
- Gövde üzeri kilit veya elektromanyetik frenli opsiyonel çözümler,
- İsteğe bağlı olarak shrink diskli veya DIN5480 çoklu kamalı çıkış milleri,
- Çıkış flanşlı olarak montaj imkanı.
İlave Çözümler ve Aksesuarlar
- IEC B5 Motor bağlantı flanşları,
- Çıkış bağlantı flanşları,
- Sıkma bileziği,
- Mekanik kilit uygulaması,
- Redüktör şasi ile beraber verildiğinde motor ile redüktör arasında elastik veya hidrolik kaplinler,
- Eşanjörlü, serpantinli, giriş miline entegre fanlı, radyatörlü soğutma seçenekleri,
- Cebri yağlama seçenekleri,
- Yağ ısıtıcısı, yağ akış sensörü, yağ filtresi,cam yağ seviye göstergesi, özel keçe çözümleri,
- Genleşme tankı.
Redüktör Büyüklüğü | B.03.. | B.04.. | B.05.. | B.06.. | B.07.. | B.08.. | B.09.. |
---|
Tahvil Aralığı [i] | 10 - 59 | 11 - 67 | 13 - 70 | 16 - 87 | 12 - 330 | 15 - 419 | 12 - 348 |
Nominal Tork [Nm] | 4.850 | 5.500 | 9.000 | 11.000 | 19.000 | 24.000 | 29.000 |
Çıkış Mili Çap/Boy [mm] | Ø70/140 | Ø80/170 | Ø100/210 | Ø110/210 | Ø120/210 | Ø130/250 | Ø140/250 |
Redüktör Büyüklüğü | B.10.. | B.11.. | B.12.. | B.13.. | B.14.. | B.15.. | B.16.. |
---|
Tahvil Aralığı [i] | 15 - 431 | 12 - 320 | 16 - 412 | 13 - 327 | 15 - 396 | 13 - 293 | 14 - 322 |
Nominal Tork [Nm] | 36.000 | 55.000 | 70.000 | 90.000 | 110.000 | 150.000 | 165.000 |
Çıkış Mili Çap/Boy [mm] | Ø160/300 | Ø170/300 | Ø180/300 | Ø200/350 | Ø220/350 | Ø230/410 | Ø240/410 |